Tror verkligen att jag är något på spåren nu!

Självklart har tankar om vad man ska bli när man blir stor florerat, och idag så tror jag att jag hittade svaret på den frågan. Jag ska bli skärpdesigner. Seriöst, kan man ha mycket glassigare jobb? Man tar en skinnbit, gör lite hål, lägger till en detalj och vips så har man något som man kan sälja till eliten för oförståeliga summor. Och om man skulle få slut på skinn så är det bara att ta vad som ligger närmast och övertyga köparna om att just det är det som kommer slå igenom stort. Till exempel ett skärp gjort av ett underlägg, eller av en musmatta.
Känner kreativiteten flöda!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg du har!!

Postat av: Camilla

hah glassigt värre! Men varför just skärp?

2007-06-10 @ 21:46:32
URL: http://tofartojupiter.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Haha, glassigt ;)

2007-06-11 @ 08:03:50
URL: http://thecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback