"Lite kroppskontakt hade man inte dött av.."

Det skrev jag på min MSN. Ni vet där det man skriver in kommer efter ens namn så att alla kan se det. Det dröjde såklart inte många minuter innan man hade fått skamliga förslag. Saken är den att det var inte riktigt så jag menade. Jag menade kroppskontakt mer i dess specifika betydelse. Ni vet när man tittar på film eller sover tillsammans med någon - i mitt fall en kille. Var lite mer åt det hållet jag ville komma. Sedan finns det ju alltid en risk att kroppkontakten leder till vad vissa av de skamliga förslagen handlade om; men det var alltså inte det jag syftade på i det här fallet. I så fall hade jag väl ändå inte skrivit det på min MSN för alla att läsa? Inte riktigt min stil. Jag är lite mer... privat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback