Guldfyndskärringen fortsätter att sjunka.

Idag gav Guldfyndskärringen [Läs tidigare inlägg för sammanhang om det inte redan är gjort.] mig ännu en anledning att avsky henne. Jag låg nämligen sött och sov, drömmandes en dröm som jag inte riktigt minns men vet att jag var påväg att bli hjälte i, då hon ringer! Klockan 10:00! Jag vet, jag är inte typen som sover så länge, men de senaste veckorna har så varit fallet. Det störtdök för mig efter skolavslutningen. Sena kvällar och stanna länge i sängen på mornarna. Igår när vi skulle till stan och jag var tvungen att gå upp klockan åtta så gick det knappt! Jag är verkligen påväg utför. I alla fall blev jag väldigt upprörd på kärringen, hon kunde ju väntat till lite senare.

Tur att P skulle in till stan idag så att han kunde hämta upp den åt mig, hade inte orkat med att träffa henne! Hade heller inte tid för staden idag, så det var verkligen en win-win för mig.


Har för övrigt en riktig migränhuvudvärk igen, får väl skylla mig själv som gav mig ut utan solglasögon - men jag började få vita streck! Och det går ju inte för sig! Imorgon blir det dock solglasögon, streck eller inte. Det är helt enkelt inte värt det. Hellre vita streck än huvudvärk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback