Okej; jag ändrade mer!

Men det här kändes mer "Therese". Mer jag helt enkelt. Dessutom är grunden i den jag gjorde tidigare idag kvar! Jag kom nämligen att tänka på bilderna jag gjorde till min slutDVD, på alla energi jag la ner på de där menyerna. Och framför allt så kom jag att tänka på att jag inte har någon nytta av dem nu då jag inte lyckades få med mig en kopia på DVDn hem. Så jag la in en del av en sådan menybild.
Vad jag önskar att jag hade ett ex av den där DVDn! Kanske kan skicka ett mail i höst och be min lärare bränna ett ex till mig och skicka? Vill ha!

Tror att jag ska lägga in mina gamla layouter på mina underbloggar,
Say It With Music samt Listing my life.
- Så kommer de i alla fall till användning.



En låt som för övrigt verkligen etsat sig fast hos mig de senaste dagarna är Bubbly av Colbie Caillat. Så underbar. Får alltid ett leende på läpparna - är en sådan låt bara!
Och det trots att hon sjunger "toes" - har en långt utvecklad fotfobi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback