Hot Pink läser minnen.

Så heter nagellacket som pryder mina naglar. Det känns dock inte speciellt "hot". Utan mer Barbie på otillåten drog. Anledningen att det sitter på mina naglar är att jag när jag idag packade hittade flaskan liggandes i en plastpåse i sminkväskan under byrån. Känns onödigt att påpeka att jag inte besöker den delen av rummet speciellt ofta.
image136
Något annat jag hittade under min rensning/packning var en bunt gamla brev från en person jag en gång kände. Ja, vet visst lät det lite lätt poetiskt, eller åtminstone som om jag var ungefär åttio år gammal. Läste såklart igenom dem och de fick mig verkligen att glömma allt det dåliga, alla de problem som ledde till att vi sa upp kontakten. Känns lite sorgligt, speciellt efter att ha läst personens då naiva drömmar om framtiden. Men det är bara att gå vidare; och vem vet, kanske träffas vi igen någon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback