Fånge i mitt hem.

Ja, kanske inte riktigt så allvarligt som det skulle kunna vara om man bara läser rubriken och låter fantasin flöda fritt. Men de är ju så som tidningarna göra så varför inte jag?

I alla fall är det så att vi igår hade middag med gästerna. Och därmed så löstes den blygsel som deras ungar hade helt upp och nu är de alltid på vår baksida vid uterummet. Varenda sekund när de är hemma. Det är väldigt jobbigt. Den lilla [pojke, fyra år] är helt galet söt och kallar sin pappa för "lilla pappsen". Den äldre av de två däremot [flicka, snart sex år] är en riktig liten pina. Man blir helt knäpp! Så nu är jag fast här inne. Kan inte gå ut och sätta mig i uterummet för där är hon.
Känns riktigt bra att bli bortjagad från utomhuslivet av en snart sexårig tjej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback