Utredning alá CSI.

  Om vi skulle ta och reda ut det här en gång för alla. Jag är inte, jag upprepar: inte, intresserad av någonför tillfället. Har fått flera olika förslag från människorna omkring mig att det faktiskt skulle vara tvärtom; men så är det alltså inte.
  Ifall jag skulle lägga samman alla personer och deras förslag så skulle ordet bigamist inte räcka till, man skuller vara tvungen att komma på ett helt nytt ord. Och det även om det idag faktiskt finns något ord som är "värre" än bigamist.
  Så för sista gången: Jag är inte intresserad av någon, och jag skulle dessutom vara väldigt tacksam om alla ni kunde acceptera det så att jag hela tiden slapp höra på era galna idéer. Tro det eller ej, men det är faktiskt möjligt att inte vara intresserad; man måste inte hela tiden gå och tråna efter någon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback