Urtidsflirt med 180 ålar.

  Ifall det är någon som undrar varför jag i fortsättningen kommer att gå omkring med hårt hopknipna ögon så beror det på att jag inte vill sända ut budskapet att jag är en bra tjej att skaffa barn med med mina ögonvitor. Det är tydligen någon slags urtidsflirtning som vi tjejer håller på med. Men idag så slutar jag med det!, haha.

Var riktigt bra lektion i morse. Fick reda på mycket roligt. Bland annat att det är väldigt svårt att flirta fram en text som handlar om hur kasst ens liv är.
En annan kunskap är att vid ett test som gjordes för att se hur människor interagerar med varandra så blev det ganska så stora skillnader. Man tog två människor från samma ställe och såg hur många gånger de rörde varandra under en timmes samtal. De som kom från Sydamerika rörde varandra etthundraåttio gånger i genomsnitt. De i Florida två, och Londonfolket rörde inte varandra någon gång alls. Ifall Sverige hade varit med så hade de rört varandra ungefär minus tio gånger.

  Matsalen var idag ett harem för äckliga syner och vild, samt pervers, fantasi. Tur att man inte är känslig av sig när det kommer att höra/hitta på saker samtidigt som man äter. Det var för övrigt potatisburgare.

  Eftermiddagslektionen var nice den med, om man bortser från äckelfilmen [läs: Pojken med blecktrummman]. Allas anslag var grymt bra - så börjar få lite lätt ångest över att jag inte ansträngde mig med mitt, utan att jag samtidigt som jag skrev det såg på hur Anna Ottosson gick in på delad förstaplats.

  Så gott som sekunden efter att jag klivit på bussen på väg hem så börjar det snöa - ordentligt. Väl på avgångsplatsen så visade det sig att det hade snöat ett bra tag så fick pulsa hem i högklackat.
Jag gnäller dock inte för det föll sådan där "romantisk" snö. Dock så var det lite för snabbfallande men jag har överseende med det för denna gång. Hoppas att det försvinner i natt så att man slipper slask.

---

Scen ur Pojken med blecktrumman:
Mamma, (pappa), (pappa) och pojken med blecktrumman kommer gående på stranden. Det är soligt och mycket vackert. De möter en fiskare och stannar för att se vad han har fått. Han drar upp ett ihåligt hästhuvud ur vilket han drar massor av ålar, varav en kommer ut ur örat. Man får se tydliga bilder på när mamma spyr och under tiden så trummar pojken med blecktrumman på blecktrumman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback