Msn, Into the Blue, Silent Hill och funderingar över tidigare inlägg.

  Jag har inte gjort något vettigt idag, och till råga för allt så vinner Sverige det alpina den här helgen bara för att jag inte såg  på det! Det enda värdiga jag gjort idag är att jag vek och hängde in tvätten. Det plus att jag lagade mat.

  Känner verkligen att jag inte har tagit tillvara på den här sista lediga dagen. Det började med msn, vilket var väldigt trevligt, om än lite... avslöjande.
Därefter övergick jag till att studera torkande färg. Ja, inte bokstavligt talat men jag kunde lika gärna gjort det. Har haft väldigt ont i halsen den här helgen så känt mig hängig. Såg på Into the Blue idag. Den var varken eller. Det är tufft att det är riktiga hajar och visst drogs jag med av filmen, men jag vet inte... Jag var nog inte på filmhumör.

  Sedan så såg jag lite på Let's Dance - jag förstår inte hur de kunde rösta ut Mårten, han är ju så sexig. Under middagen så såg vi på Sing a Long där Tomas Järvheden var med; men hjälp så ful han var? Börjar undra om jag inte skulle behöva göra en pudel angående
tidigare inlägg? Han kanske bara hade en dålig dag, hoppas det.

  Har alltså blivit en del TV idag. Men det går ju på ett ut eftersom att jag inte såg något igår, förutom att jag såg film på kvällen. Först så såg jag på Silent Hill. Ja, jag var rädd, men jag hängde inte alltid med. Speciellt inte i början. var lite virrig där ett tag. Man förstår den säkert mycket bättre om man har spelat spelet. Något som jag, nu efter att ha sett filmen, aldrig skulle våga! Men det absolut bästa med den filmen var extramaterialet där man fick se hur den gjordes. Är så obeskrivligt imponerad. Vad de la ner energi på kulisserna, sminkningen, dräkterna, rörelserna; ja allt! Ifall ni inte vill se filmen, så måste ni i alla fall se extramaterialet!

Därefter så såg jag på Hot Chick med F. Den var väldigt flamsig, men det var längesedan jag skrattade så åt en film! Den är verkligen sevärd. Han som spelar tjejen är så duktig och framförallt modig! Eloge till den för att de hade med en del moralfrågor som annars är väldigt ovanligt i dagens samhälle. Jag säger inte att jag håller med, eller att jag gör det - men det är skönt med en film som går emot strömmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback