Jess,

  det är såklart GilmoreGirls-Jess jag skriver om, är så grymt sexig. Väldigt synd att han inte är så snygg bara. Jag hade gärna haft honom längre och lite mer... snygg helt enkelt.
När jag ändå är inne på ämnet: Tristan, från samma program, är så grymt snygg och vid tillfällen som inträffar ganska så ofta även sexig. Synd att det gick över i One Tree Hill.
Dean däremot är varken eller. Han är bara töntig.

Oavsett vilket så skulle jag vilja bo i Gilmore Girls världen. Människorna, atmosfären och allt det andra som gör Stars Hallows så drömskt lockar verkligen. Väldigt gemytligt. Jag skulle vilja ha det så, bo i en småstad med lite udda människor, men där alla känner alla och allt är sådär skimrande jämt - även när saker och ting är dåliga. Äkta idyllen - och självklart: helt overkligt. Självklart så kan det inte vara så på riktigt någonstans. Men ifall att det finns ett liv efter detta; så vill jag att det ska vara i Gilmore Girls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback