Jag är enormt upprörd

  för att Tristin nu är borta från Gilmore Girls. Det värsta var att jag var säker på att de kysstes, men det gjorde de inte! Det enda som hände var att han sa att han skulle vilja kyssa henne. Sak samma att Dean stod och se på, han är en loser i alla fall. Du skulle ha kysst henne Tristin! Kommer nog aldrig komma över att han inte gjorde det, känner mig djupt bedragen på ett minne jag trodde jag hade. Hur kunde han göra så? Han är ju så snygg!


Ja, jag är medveten om att jag har blivit besatt av Gilmore Girls samt att det faktiskt inte är på riktigt utan att det är en TV-serie med manus, författare och skådespelare. Det förändrar dock inte att jag är temporärt kär i Tristin. Men ni behöver inte vara oroliga, det kommer säkert att gå över när det väl börjar hetta till med Jess, och då blir jag kär i honom istället. Men du kommer alltid vara den första Tristin!,haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback