I Väntan På Paparazzifotograferna.

  Konstigt. Har inte blivit känd ännu. det har ju faktiskt gått sju timmar nu. Borde ju ha agenter i långa led utanför ytterdörren. Jag ska kanske gå ner för att kolla om de står där ute? De kanske inte hittar ringapåknappen? Här har man varit med i en film, på tv och radio. Var är berömmelsen? Pengarna? Det är då inte lätt att tillhöra kändiseliten idag. Det enda sättet att hålla sig kvar är att blotta intima kroppsdelar. Har tyvärr ingen tröja som är så pass genomskinlig eller någon kjol som är kort nog. Om det inte vore för det så hade jag ju suttit och skrivit autografer nu istället för att blogga här. Fast föredrar nog bloggandet, jag har ett så dåligt autografnamn. Dessutom så vill jag kunna göra misstag utan att hela världen får reda på det. ni vet när man halkar på en isfläck eller spiller ut ett glas med vatten, saken i den stilen.

---

  För att bli lite seriös. Var tre små fjortisbrudar på bussen idag. Snälla människor skaffa en videokamera, filma er under en hel dag och kolla sedan igenom det. Då märker ni hur pinsamma ni är! Och, nej blondie - det är inte smart att låna ut sin mobil till någon man knappt känner utan att fråga vad de ska ha den till.

---

  Varit jättefrusen de senaste dagarna. Längtar efter vårvärme!

---

  Ikväll är det Så Ska Det Låta! Jag älskar det, av en enda anledning: Peter Settman. Jag är nog hemligt kär i honom. Nej, riktigt så illa är det inte men han är så obeskrivligt rolig och så skrattar han skojigt. Ser fram emot det i alla fall. inte en chans att jag missar det! Dessutom så går det ju i repris så behöver ju faktiskt inte se det just ikväll.

---

  Hade ett litet miniåterfall idag. Det var väldigt kort men ganska så intensivt. Nu är jag dock frisk igen och redo för nya tag!

Kommentarer
Postat av: D

hm, ja... jag tror det i alla fall. Nu när du påpekar det blir jag väldigt osäker? Brukar inte titta på Idol. Inte bolibompa heller, för den delen... Så jag vet inte, ska kolla upp saken! Skulle det inte vara för blåsten hade jag stått utanför din dörr och letat efter ringapåknappen, klart man vill ha en autograf av en sådan mediakändis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback