Händelsefyllt dygn.

  Ja, det har det varit. Tyvärr så orkar jag dock inte redogöra för det här och nu, haha. Jag är så trött! Här kommer dock en kort och totallt osammanhängande sammanfattning:
* blåst, blåst och så en hel del blåst.
* snygg kille.
* äckelfoster i gul vätska.
* bortgjord gånger två.
* "va, är de treor?!"
* bläcktrumma.
* strömavbrott.
* i säng klockan 20.30.
* Gilmore Girls - såklart.
* underbara örhängen.
* och mycket, mycket mer; men hinner inte för P ropar!

  Hade min Ego-presentation idag. Jag är verkligen kass på muntliga presentationer. I huvudet är jag inte ett dugg nervös men av någon anledning så håller min kropp inte riktigt med. Stressar upp sig och börjar skaka och prattar jättesnabbt och får knappt luft. Så avskyvärt när jag inuti är helt lugn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback