Gilmore Girls.

  Ja, nu är man alltså den stolta ägaren av box ett, två samt tre. Hade ett Gilmoremaraton i förmiddags för att se klart de fyra avsitt jag hade kvar på box nummer ett.

  Så satt och myste i microfleecemorgonrocken, som för övrigt finns på bild i ett tidigare inlägg. Känner mig verkligen som en nallebjörn när jag har den på mig. Ge mig en mössa med lurviga öron så är outfiten complete. 

---

  I kväll så blir det bio, har ingen som helst aning om vad den handlar om men affischen var fin! Faktum är att jag inte ens är säker på att den är engelskspråkig, känns som om den lätt skulle kunna vara spansk. Förhoppningsvis så är den i så fall textad!



95957-5695957-5595957-57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback