Fröken Ur.

Jag glömde ju att nämna det lilla bussfiaskot. Satt i godan ro och pluggade när jag såg en klocka som var jättemycket i förhållande till när bussen gick. Avslutade snabbt och började dra mig mot utgången. Väl där så upptäckte jag att klockan hade gått för fort och att jag därmed hade lite väl mycket tid på mig. Nämligen att jag hade tjugo minuter på mig att gå en promenad som tar ungefär fem om man går sakta. Orkade dock inte vända tillbaka så jag lunkade mot busshållsplatsen där jag fick vänta ett par minuter.

---

  Sitter här och försöker bestämma mig för hur jag ska göra i morgon bitti. Om jag ska ta en timmer sovmorgon eller om jag ska vara duktig och gå till skolan innan utflykten och jobba lite. Svårt dilemma. I alla fall under rådande omständigheter. Om det inte varit för deadlinen så hade jag självklart sovit, men nu vet jag inte riktigt. Ole, dole doff... Jag kan ju alltid göra så att jag ställer klockan och så får jag avgöra i morgon ifall jag vill gå upp eller inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback