En främling i knät.

  På bussen i morse så hamnade jag bakom ett trasigt säte. Så ju längre vi kom desto närmare kom herrn framför mig. Tillslut så var sätet så långt ner att det bokstavligt talat var i mitt knä, så jag valde att flytta ut till det yttersta sätet istället. En mycket annorlunda erfarenhet. Aldrig suttit ytterst på vägen in förut. Ja, mitt liv är väldigt spännande.

---

Fick massor gjort på lektionen idag. Är bara lite småsaker kvar sen är grunden klar. Snart dags för projektmöte. Tråkigt värre.

---

Bröt mitt löfte till mig själv angående Gilmore Girls igår. Jag bröt den tredje boxen och såg på två avsnitt. Tyvärr så var det två ganska så sega avsnitt. Fast nu så slapp jag ju att bli besviken på dem sedan efter att ha väntat flera veckor i februari.

---

Avskyr Mac! Inget av formateringen på bloggen fungerar.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Du är utmanad! http://junitjej.blogg.se/110107111301_vad_kommer_hnda_under_ret_2007.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback