Den privata T.

  På allmän begäran så ska jag här och nu tillmötesgå alla tjatares önskan om att få se hur jag ser ut på den privata fritiden hemma i huset, i trädgården, på väg till postlådan och så vidare. Så varsågoda.
95957-65
Till er som vill se mig i underkläder/utan några kläder alls; tyvärr men ni kan tjata tills ni dör. Det kommer inte att ske, förutsatt att det inte inbeblandas intima känslor och så vidare förstås.

  Anledningen till att jag la bilden här var så att jag skulle slippa msnskicka den till er alla. Men som ni ser så kan även jag vara downdressad - även om att just denna outfit inte är det värsta jag kan åstakomma eftersom att jag, rent tekniskt, skulle kunna gå sådär i den offentliga världen också om det exempelvis bara var en soft NP dag.. Jag skulle inte känna mig så bekväm som annars eftersom att jag skulle känna mig som en slusk, men det kan och har nog till och med hänt.
Jag går alltså inte runt i klackar och pressvecksbyxor på min privata fritid. Jag har heller inte smycken, smink, jeans eller "fina  toppar, klänningar och kjolar" och allt vad det är ni hittar på. Mina privata kläder har endast ett motto, nämligen: Bekvämt. Tro det eller ej, jag äger till och med mjukisbyxor och det händer då och då att jag drar på mig någon gammal stor skjorta jag hittat i garderoben.

- Nu när vi har rett ut det här kanske vi kan gå vidare i våra liv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback