08.00 - 15.30 non stop.

  Så jobbade jag, om man bortser från en kort lunch och lärarens tiominuters genomgång på morgonen. Blev så arg. Alla våra lärare förväntar sig att vi ska jobba på vår fritid. Seriöst om jag slutar tidigt, då vill jag kunna gå hem tidigt ochså, inte behöva sitta kvar och råplugga. De till och med ger oss uppgifter som ska göras utanför lektionstiden. Ifall det inte vore för att man behöver poängen så hade jag gått rakt ut därifrån i morse och aldrig kommit tillbaka. Det är hundrapoängskurser, inte femhundra. Det underlättar ju inte heller att det hela tiden ränner runt folk och stör, både sådana som hör hemma där och sådana som inte gör det.
Min reaktionsförmåga var lika med noll, jag höll på att få hjärtinfarkt bara för att jag rundade ett hörn och någon stod där. Blir verkligen helt avtrubbad. Nu är jag hemma och gissa vad jag måste göra? Plugga. Jag har prov nästa vecka, ett anslag som ska skrivas och en rapportdel som ska bli klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback