Vardelos Dag.

Klockan är tio och jag är inte ett dugg trött. Inte ens jättelite. Är bara uttråkad, rastlös och desperat efter att få göra något. Något roligt. Tyvärr så finns det väldigt få sådana saker här omkring...


---

Är inne på min tredje dag av konstant huvudvärk. Man tycker att man borde ha vant sig vid det här laget, men icke. Är precis lika jobbigt nu som i måndags då den kom. Detta har resulterat i att jag har gjort väldigt lite. Till en början så försökte jag bekämpa den: huvudvärkstabletter, sömn, frisk luft, ja allt man kan tänka sig. Men eftersom att inget av detta fungerade så valde jag att ge upp. Jag kapitulerade och har idag spenderat åttio procent av dagen framför TVn. Därav rastlösheten. Jag har ju inte gjort någonting idag! I alla fall inget produktivt. Det jag gjort är sett på
*störtloppsträningen. Anja hade snabbast tid men har en bad feeling inför söndag.
*delar av Missing.
*Gilmore Girls. 3/7 var väldigt bra!
*Population 436. Den var ganska så segt men sista halvtimman eller något sådant var nice!
*Stockholm Live. Tobias var jätterolig, tyvärr var Magnus inte det - plus att han hade äckliga svettfläckar.
*NCIS.
Som ni ser. Inget vettigt (förutom störtloppsträningen, det räknas inte som TVtittande). Är verkligen inte konstigt att jag klättrar på väggarna nu.

Jag vet att jag borde gå och lägga mig men jag klarar inte det. Alldeles för pigg för något sådant. Kanske ska prova att läsa lite? Nej, för pigg för det också. Ärligt talat så har jag lust att måla, men orkar inte leta upp mina pennor. Okej, pennorna orkar jag men inte den där veta som man "suddar" med. Nu har jag glömt bort vad det heter bara för det... Irriterande.

---

Nagon som vet varfor mina tangenter har fatt psykisk storning?

---

På började även något som vissa (läs alla utom jag) tycker är fel idag, men avslutade det innan det gick för långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback