Strippning samt Underbar Doft.

Jag kan inte med ord beskriva hur skönt det var att klä av sig igår kväll. Få nu inga konstiga idéer, utan det var helt enkelt så att jag har en t.tröja (ja, jag har såklart fler, men syftar nu på den jag hade igår) som har en påsydd lapp en liten bit nedanför halslinningen på insidan. Den lappen kan klia något så äckligt mycket. Något som den gjorde igår kväll. Och det gjorde den riktigt myckete. Trodde på allvar att jag skulle bli knasig på grund av det där kliandet. Så att äntligen få dra av sig tröjan var en sådan obeskrivlig frihet. Ska försöka komma ihåg att sprätta bort lappen innan jag använder den t.tröjan igen!

---

Jag tror att jag måste säga farväl till min älskade Diorshow Mascara. Den har helt enkelt inte presterat önskat resultat den senaste tiden. Det är bara så svårt eftersom att den luktar så otroligt gott! På tal om I-landsproblem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback