Röda Metrar med Avskyvärda Verklighetssanningar samt Berörda Funderingar.

Fick obeskrivligt mycket gjort på lektionen idag. Var i och för sig en extremt enkel uppgift. Men den blev klar och inlämnad i god tid så hann till och med en del litteraturfrågor samt några omgångar skitgubbe.

---

Eftermiddagen betydde ju alltså film. Om man jämför med igår så var filmerna vi såg i dag de bästa jag någonsin sett, annars så var Zozo just så: lite såså - det vill säga inte så där överdrivet bra men innehållandes en hel del roliga repliker samt en helskön farfar. The Road To Guantanamo var/är så grymt sevärd. Den borde alla se. Förstår verkligen inte att det får gå till sådär i världen, speciellt som det säkert var en nedtoning.

*pretty boy.
---

Dessutom så var ju idag dagen med ett stort d. Dagen som skulle bli facit för om jag skulle få komplettera listan på de tre saker som skulle inhandlas.
Ansiktslotion (till mig)
Red Meters (till familjen)
Apelsinkrokant (till familjen)
Det sistnämnda lyckades jag ju då få tag i efter skolan igår medan de övriga två var slut. Var under dagen förbi Coop Forum där jag lyckades hitta ansiktscremen men inte några red meters så långt om godislandet syntes. Bestämde mig för att inmte ge upp så efter filmvisandet så gick jag åter igen tillbaka till Ica Atterdags där godistanten stod och packade upp just godis i samma stund som jag gick genom snurrdörren. Tur, som jag tydligen hade idag, så hade de röda metrarna blivit påfyllda så jag kunde med segervisa steg styra min kos mot busstationen.

Tyvärr så kom jag på att jag hade glömt att köpa mig en väggalmanacka, som jag planerat att göra, när jag kom hem. - Man kan inte få allt på en och samma gång heter det ju.

---

Jag har en fundering. Men eftersom att jag tror att den berörda personen läser här så kan jag inte yttra den skriftligt. Men jag har en fundering...


---

*uppsatsdel
*litteraturfrågor
*stilanalys
*idemma
*bnpjämföringar
*brainstormning layoutidéer
*städning
*tvättning
*klädvikning
*herrslalom [byggmark!]


---


"Och jag hatar tjejer också!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback