Psykiskt Trött och Platoniskt Kramsjuk.

Exakt så är det för mig nu/idag. Tröttheten har suttit i ett par dagar, men värst var det igår. Vrakvarning. Lyckas dock hålla fasaden uppe ganska så bra offentligt.

---

Så grymt irriterad på läraren. Är seriöst något fel på människan!

---

Hittade ett roligt
spel idag. Klarade mig jättebra (även om H nog gärna vill ta åt sig en del av äran - vilket inte stämmer med verkligheten) ändå till bana tretton. Då gick braigheten över (även för H!). Är ett sådant där klassiskt då man måste skjuta runt på block på rätt sätt och ta sig över vatten och så vidare. Frustrerande när man fastnar bara. Tyvärr så lossnade det precis när lektionen började, men ska ge mig i kast med det när jag får tid över. Tack jesper.nu!

Spelade även lite hederligt MaziYatzy, men var inte så fokuserad med tanke på nyss nämnda spel.

---

På dagens sista lektion när vi hade redovisningar så hände något extremt konstigt. Jag fastnade. Bokstavligt talat. Var nämligen så att jag hade på mig mitt berlockarmband och på något sätt så hade ena skoj lyckats glida ner och fastnat mellan stolsbenet och sittdynan. Fick lite "panik" där ett tag men lyckades som tur var knäppa upp spännet för att därefter försiktigt dra loss skon. Detta innan någon i klassen märkte vad jag höll på med. Har en svag känsla av att det inte hade blivit så trevligt.

---

Efter skolan så skulle jag köpa mig en väggalmanacka samt en plastmapp i en mindre stoprlek är A4. Trodde jag. Visade sig att det fanns två almanackor att välja mellan: en med gotlandsmotiv och en utan motiv. De kostade 120 respektive 110 kronor. Kalla mig gärna snål, men det betalar jag inte för något som jag egentligen äger en utav - fast att den sitter i köket. Ville nämligen ha en egen att organisera läxor och andra saker i. Är så mycket nu. Så jag har suttit och gjort om en gammal anteckningsbok till läxalmanacka nu.
Mapp blev det ingen för att det helt enkelt inte fanns någon. Varken på Coop Forum eller på Bokhandeln. Irriterad!

---

Ska det aldrig sluta snöa? Var snöstorm när jag skulle gå hem idag. Och oplogat. Det var inte roligt alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback