Nalle Puh?

Idag så har jag funderat lite. Jag vet inte direkt på vad. Men funderat har jag gjort. Och jag kan berätta för er att det tar ganska så hårt på krafterna att fundera. Till och med för en sådan begåvad människa som jag är. Det värsta var att jag nog inte kom någonstans med det här funderandet. Jag tror att jag kanske till och med gjorde allting mycket värre? Känner mig nästan som Nalle Puh; minus den lilla röda tröjan, den gula pälsen, kärleken till honing och de konstiga djurkompisarna. Jag är ju heller inte tecknad. Eller kille. Eller påhittad. Och jag bor ju inte i Sjumilaskogen. Jag har ju heller inte en massa tvserier, böcker, filmer och saker med mitt namn på - konstigt nog. Dessutom så är jag ju smart, jag tror ju till exempel inte att ett äggskal är en bit från himmelen som är på väg att gå sönder. Så jag kanske inte är så mycket som Nalle Puh i alla fall? Fast jag är ju förvirrad. Så just nu, efter alla funderingar så har kanske jag och han förvirrandet gemensamt...
95957-68

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback