Inget intressant alls = Ointressant.

Precis som jag förutspådde igår så har det idag inte blivit några läxor gjorda. har heller inte städat mitt rum. Imorse när jag vaknade, klockan åtta, så var huset tomt och jag tänkte att nu ska jag städa. Så jag klev motvilligt upp ur sängen - fortfarande med en stark övertygelse om att jag skulle städa - och gick för att tända lyset. I samma sekund som det tändes och jag såg hur det såg ut på mitt rum så tänkte jag att nej jag ska inte städa nu. Och så blev det. Så mitt rum är ostädat, min tvätt ovikt och mina läxor är ogjorda. En hel massa O:n.

Har dock funnits ännu ett O i min dag. Nämligen det som påbörjar ordet omtänksam. Tack!

---

Jag är väldigt trött. Vill gå och sova redan nu, men vill även se The Italian Job. Borde gå och lägga mig tidigt så jag slipper att genomlida ett fiasko liknande det förra veckan. Men jag tror inte att jag orkar...

---

Lagtävlingen var ju ett enda stort skämt. Så outhärdligt pinsam och onödig. Är helt otroligt hur något så patetiskt ska få ta ifrån oss medaljstriden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback