Stackars lilla västländska, med rea och allt.

Jag borde verkligen gå och lägga mig. Blir en ganska tidigt morgon imorgon. Och jag är faktiskt trött, saken är bara den att jag inte alls har lust att gå och lägga mig. Det känns så... tråkigt. Men är väl bara att bita i det sura äpplet. Stackars västvärldsmänniska som kan gå och lägga sig i sin hundrafyrtio centimeterssäng när hon är trött!

---

Imorgon är det gasquen. Är irriterad på att min klänning inte är elegantare, men bättre än vad jag ägde innan i alla fall. Och billig. Bilgihet är alltid ett plus när det kommer till pengar. Det värsta är dock att jag inte har någon helfigursspegel. Måste försöka leta upp en sådan imorgon. Man vill ju se helhetsintrycket.

---

Gjorde för övrigt klippens klipp idag på Scorette. Sist jag var i Linköping [och inte bodde här] så såg jag de perfekta skorna. Problemet var att de kostade åttahundra. Och jag betalar inte åttahundra för ett par skor. Idag så fanns det dock en trettioåtta på rea. Sjuttio procent baby! Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback