Potatisskaft!

Jag skulle gärna vilja ha ett par ord med snubben/snubbinan som utvecklade den potatisskalare jag har i min ägo. För jag menar: Hur genomtänkt är det att göra skaftet ihåligt? Tänkte inte skaparen riktigt hela vägen fram. Var det mer så att "Ja, nu ska jag alltså göra en potatisskalare. Det behövs ett blad samt något att hålla i." Det känns inte som om han/hon tänkte på det faktum att skalaren måste diskas och därmed är i vatten. Då den befinner sig i vattnet så fylls det ihåliga skaftet med just vatten genom dt lilla hålet längst ut. När man sedan har diskat potatisskalaren klart och tar upp den för att torka... Ja, ni kan säkert - eller rättare skrivet för er egen skull: förhoppningsvis - lista ut vad som sker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback