Apelsiner, backar och lite tafs.

Jag är så grymt speedad. Förstår verkligen inte hur jag ska kunna lägga mig och sova. Karaokekvällen var grymt rolig. Eller den håller ju fortfarande på, men en där jag bor ville åka hem nu och hade frågat om det i typ en timme så det var bara att packa sig hemåt. Väldigt tråkigt, menmen.

Innan vi drog iväg till lokalen så var vi återigen samlade på Vallamassivet. Denna gång för att utse tävlanden till kampen nästa vecka. Mitt lag gick förmodligen vidare. Känns både bra och dåligt. Är ju stolthet i att gå vidare, men är inte helt med på att tävla inför hela vår avdelning och därmed försvara vår linjes tvååriga vinst.

Fick delar av alla världar under tävlingarna/lekarna idag. Tafsade en tjej på brösten några gånger under backleken [kan även ha kommit åt en killes privata delar] och sedan så fick samma kille och jag lite problem i apelsindelen. Hans ansikte hamnade vid mina bröst och vi svankade och juckade och gud vet vad för att äntligen få över apelsinen. Han var lite för lång. Men vi fick i alla fall en tredjeplats på det momentet. Så det känns värt det. Backarna tror jag, för övrigt, vi vann.

---

Nej nu ska jag ta och leta fram en ipren mot min linshuvudvärk och försöka sova lite. Imorgon är det allvar, första studietillfället för studiegruppen. Hoppas att det går bra. Verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback