Viljan som försvann.

Min käcka nuskahärjävlasfåsakerochtinggjortattityd som jag hade i förmiddags höll inte riktigt i sig under dagens lopp. Den liksom ebbade ut. Kändes inte jätteangeläget att sitta framför datorn hela dagen. Försökte, men det slutade med att jag hamnade utomhus. Har under dagen gång på gång satt mig ner för att börja plugga men har haft så svårt att koncentrera mig. Har samlat ihop massor av material till samhällsgrejen men jag har ingen som helst aning om hur jag ska börja. Kan inte fokusera tankarna.
Undrar vad jag tänker på istället? Är väl lite allt möjligt antar jag, men framför allt så är det väl två saker som florerar. Två saker som är vitt åtskiljda fast ändå sammanlänkande. Tror dock inte det har med det bristfälliga pluggandet att göra. Är nog bara trött. Förstår bara inte varför för jag har sovit länge och drömlöst inatt. Jag vet att man alltid drömmer, men menar att jag inte minns något av det.

---

Igår så var ju en smärre katastrof också. [Fast hade roligt under inspelningen när den kalla och sammanbitna J skulle leverera med P som kameraman.] En katastrof som jag inte tar något som helst ansvar för. Var flera olika saker dels cencur och dels Stockholmsresan. Vet verkligen inte hur jag ska göra, känns så värdelöst att åka upp bara en dag men tror knappast att mitt psyke överlever natten. Samtidigt så vill jag ju verkligen, lär vara tråkigt på själva skolgrejerna men ändå. Jag går ju miste om studenten så vore ju roligt om man kunde ha gjort något med övriga i alla fall. Fast å andra sidan så är det väl sak samma. Lite jobbigt att vara freak jämt och ständigt bara antar jag...

---

Känner mig nog helt enkelt lite nere i största allmänhet. Något roligt får jättegärna hända. Kanske redan i morgon?




*Hoppas att du blir frisk och slipper sjukhus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback