Vadå bulle i ugnen?

Vi hamnar verkligen i en allt mer mansdominerad värld. Nu behövs vi tjejer inte ens för att skaffa barn med. Det räcker att blanda lite blod med jäst sperma och så har man snart en liten bäbis - i alla fall om man ska tro den schweiziske alkemisten Paracelsus som kom med det här påståendet i början av 1500-talet.
Åter igen så får det manliga könet ett stort försprång i något, de har ju faktiskt lättare åtkomst till sperma menar jag. Nej, det är då inte lätt att vara tjej!

image94image95image96

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack..eller vad man ska säga haha :P Gillar klänningar...sjukt bekvämt och snyggt :)

Postat av: Matilda

Förövrigt har mitt svar inte ett dugg med ditt inlägg och göra :P Men tänkte att om jag svarade i min blogg så kanske du inte ser det :P

2007-04-07 @ 16:54:45
URL: http://hallonshots.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback