Typisk VIP-outfit.

image104

Nja, kanske inte. Sanningen och säga så hade jag till och med glasögon då jag var på smygvisningen av Tempelriddernes Skat 2, som enbart visades för statisterna plus deras bekanta, häromveckan. Inte speciellt glamouröst alls; men vänta bara. Ge det ett år eller två så är det här inne på den röda mattan. Eller kanske inte.. Dock alltid trevligt att bli utnyttjad som testpublik på en pinsamt dålig dansk film med pinsamt dålig engelsk textöversättning. Att mitt ansikte sedan florerar i filmen vågar jag knappt tänka på. Det till trots så förväntar jag mig snart höra av Hollywood; är en för överlägsen blivande stjärna för att en skoluppgift ska få dem att säga nej till mig. Speciellt som de får reda på att man figurerat i radio, på en cd-skiva och nu även TV också - och då som chef över ett eget nyhetsprogram!

Spelar alltså ingen roll om man kommer in på högskolan i höst, kommer ha fullt upp på exotiska filminspelningsplatser och i studion med att spela in debutskivan. Var dock inte oroliga vanliga människor, kommer fortfarande springa förbi MSN då och då så att ni får äran att prata med mig. I alla fall i början, sedan låter jag någon assistent låtsas vara jag för att folk inte ska börja kalla mig diva - något som jag såklart kommer att vara! Det samma gäller självklart bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback