Sexigast i tv!

Så är rubriken på en artikelaftonbladet.se. Självklart så klickade jag mig in för att se vilka killar de hade tagit med. Eller killar är väl fel ordval i och med att de alla är äldre.
I vanliga fall så brukar det vara fula personer i de här undersökningarna men denna gång så fann jag att det fanns enligt min åsikt fyra heta kandidater. De är dock inte sexiga i den vanliga bemärkelsen utan det är ett slags helhetsintryck. Kan dock inte välja vilken av de fyra jag skulle sätta överst. Det är helt enkelt de fyra som jag ens kan acceptera på en sådan här lista om man jämför med de övriga som är med.
"Tjejerna" höll dock trenden och var inte speciellt attraktiva, inte ens med personligheten inberäknad.

Efter att ha sett de här bilderna så inser man ju i alla fall att allt prat om att de äldre inte har någon chans i rutan är fel. Är ju knappast så att man ser någon av de deltagande som speciellt ung.

image85


Kommentarer
Postat av: NewMe

Hmm, det där är ju typ alla killar som är med i tv. Hahahaa...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback