Djupa suckar.

Har verkligen inte lyckats få något gjort på samhällskunskapen idag. I samma ögonblick som jag satte mig vid datorn så loggade en bekant in på MSN och det samtalet blev väldigt... seriöst. Det var helt enkelt inte läge att göra något annat samtidigt, och det var för omkring två timmar sedan. Fast i ärlighetens namn så hade jag förmodligen inte gjort något åt samhällskunskapen annars heller. Saken är den att jag trodde att jag hade ännu en vecka på mig, jag trodde inte att det skulle lämnas in redan den kommande veckan. Och nu sitter jag har och har ingenting gjort. Har ju bara idag på mig och jag lär ju knappast hinna med tanke på att jag förmodligen ska göra en annan sak sedan. Kan inte koncentrera mig på arbetet, vet liksom inte hur jag ska börja. Speciellt inte nu efter MSNsamtalet, tankarna liksom irrar omkring.

Kommentarer
Postat av: Jim

Tre dagar i rad har jag träffat en vän på MSN, han är alltid upptagen i början. Men sedan har vi suttit i två-tre timmar och bara pratat, ibland om ingenting.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback