Bättra på övertalningsförmågan!

Det tog inte lång tid innan jag ångrade beslutet att bege mig till skolan idag. Datorn bredvid min var beslagtagen av några lustiga tvåor, alternativt ettor, och jag kände inte för att sitta där ensam med dem så höll till inne i kylrummet. Gjorde massor av vettiga saker - inte. Ångrade att övertalningsförmågan inte var tillräckligt ihållande så att jag sluppit sitta där och sitta. Det enda vettiga som skedde där inne var att jag letade efter en sak på S dator. Hittade det dock inte.
Till slut så gav jag i alla fall upp och gick ut till min dator och fick faktiskt en hel del gjort. Ja, en del i alla fall. Gjorde även allt för att inte uppleva till gårdagens stämpling som tjatkärring alternativt tjatbiatch, hur nu det stavas. Något som resulterade i att inget vettigt blev gjort, så jag tjatade lite i alla fall.

---

På väg till bussen var det en sorglig typ som stirrade sig blind. Tyvärr så skulle samma sorgliga typ med min bussen så han stirrade ännu mer. Patetiskt. Tänder faktiskt inte jättemycket på killar med låga byxor så att det som gör baken likadan som smaken syns. Fast var i och för siog kul med tanke på hur jag såg ut idag. Inte speciellt imponerande måste jag erkänna. Dessutom så ringde Ö så nu måste jag ordna med drömmen i morgon i alla fall, orkar verkligen inte. Får se hur det blir.

---

Är verkligen trött. Skyller det helt och hållet på nattens ojämna sömnflöde, något som till viss del kanske kan läggas på mitt ansvar. Är ju dock så att jag inte vill missa Fråga Olle, så får väl stanna uppe ett tag till.
Känner mig fortfarande lite avtrubbad och vimsig när jag står/sitter upp. Så blir väl helt enkelt tvungen att bege mig till soffan och se på lite Top Model?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback