Fortfarande

förkyld, varken mer eller mindre än igår. Alltid något?

---

Bestämde mig för att rensa bort listorna härifrån, såg så jobbigt ut. Så ordnade
en egen sida för dem på mitt konto. Det plus en sida med musiktexter med mer - eller mindre - verklighetsbasering.

På så sätt kan jag fortfarande leva ut listberoendet utan att slippa se eländet i orginalbloggen, plus att jag äntligen kan få någonstans att göra av alla sångtexter/bitar som snurrar runt med sin innebörd i huvudet. Eller något.

---

Försökte äta äppelpaj idag. det gick - i ungefär tre eller fyra tuggor. Det är så hemskt vidrigt. Klarade inte av det. Allt jag fick ut av det var illamående; men jag var ju tvungen när P hade lagat en. Förstår mig inte på folk som gillar paj - måste ha tappat några viktiga smakceller på väg ut från livmodern. Usch och blä. Aldrig mer!

---

Visst är det synd att livet inte är så SvartVitt som man skulle vilja. Är starkt emot gråzoner - som vissa där ute vet - men ibland kommer man helt enkelt inte ifrån dem. Är inte alltid som förnuftet, hjärnan, logiken och allt det andra är helt överrens. Det är då det börjar snurra! Och alla som har liten hum om vem jag är vet att jag Avskyr karuseller. Vill att svart ska vara svart och vitt vara vitt. Vill inte ha något grått. Vill att det ska vara historia nu, vara över.

---

Hoppas att den där som trodde det där som jag skrev om har läst det jag skrev och inte längre tror så! Det var nämligen jobbigt att den trodde att jag, fast jag inte alls gjorde det, gjorde så. Blir så jobbig stämning och man vet inte vad man ska göra åt saken när någon tror något sådant som verkligen inte är så som de tror.
Haha - Cryptic?

---

Drömde något hemskt freaky i natt. Drömde att jag var en i Camdenfamiljen och att jag hade sex med Simon och blev gravid med han. Förstod - som tur var? - ingenting. Kanske var för att jag läse incestboken häromveckan? En bra men hemsk bok för övrigt. Eller "bra" är kanske fel ordval. Kanske... "läsvärd" låter bättre? Ja, så får det bli. Det är en läsvärd bok - men man kan ju inte vara alltför känslig. Är en true story.
Jaja, konstig dröm i alla fall. Hoppas att den inte upprepas - och det av flera anledningar.



 

.the end.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback