Är så synd om mig,

jag är så förkyld. Typiskt, bara för att det blir lov så blir jag sjuklig. Det slår aldrig fel - händer jämt.

---

Hade verkligen sett fram mot det här lovet - det gick över. Nu är det bara jobbigt och långt. Inte för att jag hellre hade velat vara i skolan och pluggat.

---

Varit en så skön dag idag, det har hänt absolut ingenting. Det mest händelsefulla var att jag somnade när jag såg på film. Så skönt med lite lugn och ro då man tänker på hur de senaste dagarna varit. Hänt alldeles för mycket. Eller förresten, jag åt ju musslor idag, det var ju uppseendeväckande. Aldrig gjort det förut. Grönskalsmusslor med limesås. Var faktiskt gott, hade förväntat mig någon slags slemmig röra. Hoppas att resten av lovdagarna blir lika händleselösa. Orkar inte med mer nu. Med ett enda undantag, men det lär ju inte ske så..



-Jag förtjänade ett lyckligt slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback