Linsproblem.

  Ja, jag glömde ju att nämna mitt lilla linsproblem. I morse när jag klev upp och skulle ta på mig linserna så märkte jag att det bara var linsvätska i ena behållaren. Jag hade alltså glömt att fylla på den ena dagen innan så linsen var alldeles torr och hård. Så det var bara att fylla på med vätska och hoppas på det bästa. Så det blev glasögon idag igen. Vad är det här egentligen? Börjat bli äkta glasögonormen ju!, haha.
  Fast det var ju faktiskt tur i oturen, eftersom att jag mådde så dåligt när jag kom hem. Hade inte klarat av att ta ut linserna då inte. Vem vet, det kanske satt en liten gubbe i klänning och lysande gloria där uppe och gjorde så att jag glömde linsvätskan, bara för att han visste hur sjuk jag skulle bli? Och att han därför ville hjälpa mig?

 - Nej, det tror inte jag heller; var nog bara gammal vanlig hederlig klumpighet alá T.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback