.B.A.L.

  Jag klarar ju inte av att vistas bland drickande människor - och då syftar jag inte på vatten - jag grips av panik; faktum är att jag blir hysterisk och übernervös bara jag tänker på det. Eftersom att det är sådan som sker på Balen så känns ju den tyvärr ( ? ) väldigt avlägsen. Något som dock skulle kunna få mig dit är följande:

Just precis. Chansen att få ha en balklänning; det skulle jag - bildligt talat - kunna Döda för.

En klänning som INTE, jag upprepar INTE, har den effekten är följande:


En annan är:

Lite för lite tyg för att det skulle kännas bekvämt i en balsituation. Jag menar, mycket litar jag inte på Gotlands ynglingar att jag skulle anse det vara riskfritt att ha den, haha.
---


  Jag såg på UGLY BETTY igår. Jag hopas verkligen att det var pilotavsnittet, och att övriga ser lite mer proffsiga ut, tyckte nämligen att det hade potential. Hoppas hon blir tillsammans med chefen - som jag för övrigt kände igen från någon annanstans?


(America Ferrerra)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback