Två i En.

  Blivit mycket MaxiYatzy den här veckan, och väldigt lite skolarbete. Har skrivit det förut och skriver det igen: Jag har gett upp.
Fick tre MaxiYatzy under en omgång!

---

  Igår så var jag och bowlade. Jag vann inte. Avskyr kloten, alltid för stora hål - inte för att jag hade varit sådär överdrivet bättre med det.
  Ni vet det där luftutblåset som finns där kloten kommer tillbaka? Varje gång jag böjde mig över för att ta mitt klot och håret började fladdra så kände jag för att brista ut i skön(?)sång ala Carola,speciellt "En eeeeeeevighet, en kort sekund". Det gjorde jag dock inte - var ju folk där. Med folk så menar jag två bowlingtöntar, med enormt stor betoning på töntar, haha.

---

  Var extremt kramsjuk igår, måste ha varit något virus. Fast jag vet ju vad det berodde på, även om det fanns störande detaljer. Men idag så vaknade jag i alla fall och var frisk igen, haha. Fast jag vill fortfarande att det ska bli julsnö och mycket mer lampslingor på Adelsgatan och överallt - "filmromantiskt".
Ifall du har något att säga mig - gör då det, men vänta inte för länge, klockan tickar!

---

  Även om det inte bara var mitt fel så ber jag ursäkt om min del i det hela. Hoppas att vi kan glömma bort det dåliga och fortsätta att vara vänner. Så samla ihop lite tålamod och stå ut med mig!, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback