Panik!

Jag ögnade just igenom min blogg och läste där om att jag var nyfiken om vem som hade stulit tavlan på museet och insåg att jag inte vet vem som gjorde det! jag måste ha missat det avsnittet då det kom fram!
Missade två den här veckan, väldigt surt! Och nej, jag skäms inte för att jag kollar på LasseMajas Detektivbyrå - för den är helt enkelt bäst. Inte bäst genom tiderna, det är ju bara att inse fakta att Greveholm förmodligen alltid kommer kunna känna sig trygg på sin tron, men den är bäst av de som varit de senaste åren. den här är ju en klassiskt julkalender som de som gick när man var liten! Jag ger den åtta stjärnor av fem!

I alla fall; över till det väsentliga - Någon som vet vem som stal tavlan?! Och ifall det hade något med mumien att göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback