Nymålad.

  Ja, alltså inte hela jag. Även om det vore ganska så roligt. "Nej idag så känner jag mig turkos, jag tar och målar mig helt i turkos innan jag går till skolan". Nej det är alltså mina naglar det än en gång handlar om. Köpte/fick en ny idag. Den var inte speciellt täckande med grymt skimrande. Får hoppas att ett extra lager döljer det vita på nageln.

---

  Införskaffade även lite nya underkläder. Med betoning på lite. Var två underdelar och en hemmaöverdel. Blir kanske mycket nya kläder imrogon då, både under och utanpå. Fast under lär ju ingen se i och för sig. Javisst man ska ju aldrig säga aldrig, men jag är väldigt skeptisk till just det scenariot.

---

  Måste försöka ta mig till biblioteket i morgon. Vilket är jättekrångligt eftersom att det i princip ligger på andra sidan Gotland - observera att viss överdrivelse just bedrevs. Är i sådana här lägen jag önskar att jag hade kortet. Med kort och bil hade det ju varit noll problem. Skulle ju självklart klara det med bara bil; men tror att farbror polisen skulle misstycka. Hoppas att jag får tillfälle för det i alla fall. Tänkte passa på att prova en ljudbok under bilresan. Jag kan nämligen inte läsa under bilfärd, i likhet med många andra. Så då vore det ju kanske soft att bara lyssna? Fast å andra sidan så skulle jag nog inte tycka det var jätteroligt. Men vill i alla fall prova. Synd att biblioteket flyttade till Almedalen för fem år sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback