Första reaktionerna

  efter Outsidersprogrammet är " Aj! " samt " Stackars patetiska jävel ". Det senare syftar på gubben med penisförlängaren. Måste vara en av de sorgligaste människorna jag någonsin sett.
  Nja, efter det här så blir det svårt att någonsin se en snopp igen utan att skratta till. Seriöst det de där två killarna med teateruppvisningen gjorde var ju helt galet roligt. Väldigt konstigt, men så skönt oprydligt. Tänk vilken katastrof det hade varit ifall de skulle ha kommit hit till Sverige för att uppträda? Vilket uppror de uppsträngda svenskarna skulle göra. Helkul killar, don't stop!, haha. Frågan är ju dock den: Varför? Varför i hela fridens namn? Varför står man i duschen och gör konstiga grejer? Måste vara en killgrej.
  Nu är jag i alla fall helt övertygad - inte för att jag har tvivlat innan - jag vill verkligen inte ha en. Jag menar visst jag är tjej, risken att jag får en är väl inte så där överväldigande stor. Men jag vill inte ha något som skulle riskera att jag bar mig sådär konstigt åt som förlängningsgubben. Dessutom så tror jag inte att den skulle passa till resten av min kropp. Finns ju liksom ingen naturlig plats att göra av den på. Skulle ju se lite konstigt ut ifall den satt på till exempel höften? Och som skrivet; det skulle inte matcha resten av mig.
  För att avsluta: killen med ballbustingfixeringen - gå och hälsa på farbror doktorn; han har säkert några fina piller till dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback