Farväl.

  Yes, nu drar jag. Kommer tillbaka lagom till det nya året. Ni får ha det så bra utan mig och snälla: gråt inte för mycket!

---

  Är så trött att jag knappt kan se rakt. Gjorde absolut ingenting om inte mänsklig mur samt dörrupphållare gills? Nej, det trodde jag inte heller. Fast vänta, jag bar ju monitorer och packade sladdar! Ärligt talat så gjorde det mig inget eftersom att jag ändå avskyr allt sådant där vi pysslar med. Så varför inte låta de som gillar det och vill lära sig hålla på?

---

Dagarna i korthet, helt utan sammanhang.
* Tack Jesus för jullovet. Vår skolpräst är sötast samt bäst av de alla!
* Aldrig mer jultallrik - avskyvärt.
* Usch för tre föreställningar i rad! Gäspning på sista!
* Fullpackad resväska plus fullpackad plastkasse.
* Aj för klackskor.
* Indränkt i skumsnö.
* Pizzahysteri.
* Janet Evanovich!
* Hatar Windows Media Player.
* Halt, halt trippande.
* Bob Sinclar - Rock this party (Everybody dance now).
* Äcklig ljuskille.
* 12.45.
* En svidig och en plåstrig.



---

95957-35
Keep The Drink Just Give Me The Money; It's Just You And Your Hand Tonight!
Med de orden önskar jag eder alla En Riktigt God Jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback