Aj Då.

  Jag tänkte att det vore roligt att måla naglarna. Förvisso så har de gått sönder och blivit kortare denna helg, men fortfarande relativt långa så tänkte passa på. Tyvärr så blev färgen inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag hade tänkt mig en nice röd julig färg istället fick jag... Njae.. Inte helt säker på hur jag ska förklara det. Men varje gång jag ser mina naglar så stannar hjärtat till under en sekund eller två. Något som är gabnska jobbigt - speciellt nu när jag sitter och skriver på tangentbordet. Och jag som inte har någon lackborttagare! Ska jag behöva gå såhär till skolan? Hm.. man skulle ju i så fall kunna gå förbi sådana som man verkligen inte gillar bara för att se om de överlever det? Det kan väl inte räknas som mord? Dödsorsak: nagellackschock.

 
Får se om jag kan lösa det här på något sätt, önska mig Lycka Till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback