(09.25 14/12-06)


   Så är man i skolan idag. Har egentligen ingen vettig lektion nu på morgonen, men eftersom att man ligger så mycket efter så är det bara att pallra sig hit. Tyvärr så har jag hitintills inte jobbat med något av det jag ligger efter med, utan jag har lagt till lite ändringar i hemskrivningen. Jag hade glömt en del som skulle ha varit med. Men nu är det alltså fixat så nu kan jag börja med lite annat.

 ---  

  Igår så var det pepparkaksbak och garnering igen. Hittade en jättestor pepparkakgubbe så de ska väl sättas upp med snören idag antar jag. Äkta pysselgumman man gått och blivit.

 ---  

  I förrgår så var jag och klippte mig. Resultatet blev väl sådär. Förhoppningsvis så blir det mycket bättre när den nyklippta fasen har gått över.

  Efter det så var jag på staden med A. Det var längesedan vi sågs så det var trevligt. Jag köpte tyvärr två örhängen, men jag lät bli halsbandet – så det är i alla fall ett VG tycker jag. Inhandlade även den sista julklappen och lite småsaker. Lite till min tänkta julhylla. Har inte packat upp något än dock. Får väl ta itu med det i helgen.

 
---
 

  Åker nästa fredag, börjar få lite panik. Dessutom så finns det ju ingen snö i fjällen! Helt katastrof! Jag har inte varit i fjällen på två-tre år och nu när jag äntligen ska få åka dit igen så finns det ingen snö! Jag blir så trött. Jag vill ju åka skidor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback